Zaphiras historie
Her kommer en lille fortælling fra mig om mit forløb.
Jeg har haft ondt i kroppen siden skolealderen og fik i 2019 diagnosen fibromyalgi. Jeg ønskede en termografisk scanning, da jeg ikke var interesseret i en mammografi, og samtidig gerne ville se, hvordan resten af kroppen havde det. Jeg vidste godt, at den havde det slemt, men jeg blev alligevel enormt ked af det, da jeg nærmest lyste op som en rød julekugle.
Efter 30 behandlinger i trykkammer kunne vi tydeligt se, hvor meget der var blevet bedre. En fod, som blev opereret i juni og som før var totalt inflammatorisk, har det nu markant bedre. Jeg lider ikke længere i samme grad af hovedpine, og nogle af mine lymfekirtler har det også godt igen.
Jeg har gået med mine udfordringer i meget lang tid, så der er stadig lang vej endnu. Men det at kunne både se og mærke en stor forskel gør, at jeg ved, jeg bliver nødt til at komme igen.
Derudover er Camilla og Lars dybt dedikerede til det, de gør – og det mærkes helt ind i hjertet.
Zaphira Hamann
