Jeg vidste ikke at jeg havde en tumor i brystet

09-06-2026

Efter et sæt termografiske målinger kunne vi spore en cancerlignende tumor i mit ene bryst. Jeg vidste ikke den var der og havde ikke haft nogle symptomer. Jeg påbegyndte et personligt kostplanforløb, som jeg fulgte nøjagtigt. Efter lidt over halvdelen af forløbet var gået, kunne nye termografiske billeder vise at tumoren var væk. Jeg er glad for at vi fangede den så tidligt, og at jeg kunne få den væk uden konventionel behandling." 

Share