Minus brystkræft - ad naturens vej
"Jeg takkede fra start nej til al konventionel behandling (operation, kemoterapi og stråler). Da jeg efter 4 år, på egen hånd, havde prøvet med forskellige naturlige tiltag uden at komme i mål, begyndte jeg et forløb hos Lars. Jeg var ikke sulten på noget tidspunkt og kunne mærke min krop tog godt imod kosten og behandlingen. Nu er min fordøjelse i ro og min energi er i top. Jeg får taget termografi hver tredje måned, som fortsat ser fine ud. Hvis der mod forventning skulle komme ændringer igen, ved jeg hvad jeg skal gøre. Jeg lever taknemmeligt en anti-kræft hverdag hvor kosten et par gange om ugen, er den samme som da jeg startede op på mit forløb."
